QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Încălțămintea cu ținte - CHANTAL.ro

9/28/12

RO: De ceva vreme am devenit un mare fan al încălțărilor cu ținte, pe oricare site mă uit acestea îmi atrag cel mai mult atenția (ele și încălțămintea foarte colorată). Așa am descoperit și site-ul chantal.ro, în căutarea mea neîncetată de "ținte" și așa am observat ca au și o marcă de încălțăminte pe care nu o mai văzusem la niciun magazin de la noi, celebra Jeffrey Campbell. Litele sunt deja super cunoscute și la început nu mi-au plăcut, dar treptat le-am îndrăgit, mai ales după ce am pus mâna pe prima mea pereche, Lita cu ținte. :)

Iată preferatele mele la categoria "spikes":

Vă recomand magazinul online Chantal pentru încălțămintea de înaltă calitate și piesele vestimentare și accesoriile șic. Un alt plus este că veți găsi la ei unele dintre cele mai cunoscute branduri internaționale: Anniel, Sam Edelman, Sue Wong, Philippe Audibert și lista poate continua. 

11 comments

  1. GORGEOUSSSSSSSSSSS
    Have a grand weekend.
    XXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  2. Ahhhh... I love spikes/studs on shoes. Would really like to get those spiked combat boots I keep seeing one day. ;) You have good taste!

    ReplyDelete
  3. Wow, balerinii sunt super!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. They are so sweet, cool and wonderful! I love your post and blog!
    xxx

    ReplyDelete
  5. Da, într-adevăr sunt foarte frumoase, dar cam scumpe din punctul meu de vedere.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  6. E adevarat ca pantofii cu tinte, cum le spui tu, sau studded shoes, sunt foarte in voga acum. Unele modele sunt foarte reusite, altele mai putin, depinde de viziunea fiecarui designer. :)

    Sa ai o saptamana minunata!

    ReplyDelete
  7. Eu imi strang bani pentru pantofii aia sunt dementiali!

    http://rawscientist.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.