QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

It's all in the details

2/6/13

EN: Yey, I'm back with a new outfit! :) This is something I wore today when I went shopping with my parents. I should have gone for classier shoes, but I knew I had a lot to walk and these booties were the best choice. The shirt, although looks like is made from denim, is from something similar with velvet.
In case you're wondering, yes, I wore a coat too...spring hasn't sprang yet. :)
A reminder: I have three giveaways active. Join them here, here and here! Good luck! ;)

RO: Yuppii, am revenit cu o nouă ținută! :) Asta am purtat azi când am mers la cumpărături cu ai mei părinți. Trebuia să îmi aleg niște pantofi mai delicați, dar știam că am mult de mers și botinele s-au dovedit a fi alegerea perfectă. Cămașa, deși pare din denim, este făcută din ceva asemănător catifelei.
În caz că vă întrebați, da, am purtat și un palton peste...primăvara încă nu a venit. :)
Nu cumva să uitați că vă puteți înscrie la trei concursuri pe blogul meu. :D Le găsiți aici, aici și aici! Succes!

Shirt/Cămașă - Romwe
Eyeglasses/Ochelari de vedere - Firmoo
Skirt/Fustă - second hand store
Booties/Botine - YesStyle
Necklace/Colier - Meli Melo



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

32 comments

  1. Camasa e superba! Si culmea si eu am o fust asemanatoare, abia astept sa o scot de la nasftalina cand se incalzeste :P

    ReplyDelete
  2. Ce frumusica e camasa. Imi place foate mult.

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Very very nice. i like yuor style. beautiful yuor combination of shirt and necklace.

    http://effecoco.blogspot.it/2013/02/safari_6.html

    ReplyDelete
  4. hehe :) esti foarte sweet :) si eu am postat o tinuta in culori foarte asemanatoare cu ale tale :)

    ReplyDelete
  5. ce frumoasa e camasa! imi plac acele aplicatii de piele pe care le are!

    ReplyDelete
  6. Oh-so cute! I must say that I adore your denim top so much. And your glasses are preeecious!! <3

    ReplyDelete
  7. Place mult camasa si rama ochelarilor!

    Kisses, Dia.

    www.peach-punch.com

    ReplyDelete
  8. Foarte draguta tinuta si ti-ar sta bine tunsa bob, cum il ai in ultima poza :)

    ReplyDelete
  9. superba camasa ! las' ca vine ea si primavara , la noi a venit deja !

    ReplyDelete
  10. That top looks so nice. Great pics. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  11. Imi place combinatia intre fusta si camasa. Iti vine bine tinuta asta.

    www.petitegigi12.blogspot.ro

    ReplyDelete
  12. foarte faina tinuta! imi place totul! pupp

    ReplyDelete
  13. The shirt is very cute and original, i like it! Plus it fits perfectly with the skirt :)

    90five.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bonito look, la camisa denim es preciosa. Besos

    ReplyDelete
  15. This is so cute, I love the shirt!!!!! :))

    xo Emma

    ReplyDelete
  16. You look perfect, love those boots! :)
    xoxo

    ReplyDelete
  17. Great look on you! I love the shirt andnecklace and you totally suit these glasses! So chic!

    ReplyDelete
  18. That's really a nice outfit!
    :)

    ReplyDelete
  19. You are sooo ptetty and chic! :*

    ReplyDelete
  20. Love the glasses! If you're stuck with Valentine's Day gift ideas, take a look at my recent post.

    www.iheartblack.com

    ReplyDelete
  21. your boots are really cute! love them and your outfit!

    love from NYC,

    Taylor
    taylormorgandesign.blogspot.com
    Shop Taylor Morgan Jewelry

    ReplyDelete
  22. imi place mult mixul asta de imprimeuri, chiar fac diferenta detaliile.
    :D
    Looking gorgeous!
    ;-)

    ReplyDelete
  23. you look so cute, and that shirt is lovely! x

    ReplyDelete
  24. absolutely adore your blouse!

    xx

    ReplyDelete
  25. Imi place mult camasa ta si,mai ales, detaliile din piele :) Totusi, te-as sfatui sa schimbi culoarea link-urilor pentru ca nu se citeste nimic, mi-a fost greu sa gasesc zona cu commenturi :(

    Alexandra,
    http://www.thetrendsupplier.com/

    ReplyDelete
  26. Oh you look adorable! Perfect outfit for shopping!

    ReplyDelete
  27. Such a classy and chic outfit! really love your shirt it would look great with everything!

    ReplyDelete
  28. stunning look! great shirt and necklace, dear!

    ReplyDelete
  29. cute casual style!

    do you want to follow each other on bloglovin' and gfc? let me know.
    see you around!

    xx
    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.