QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Blogger's Yard Sale: look and details

4/5/13

EN: Last week I kept telling you about the Blogger's Yard Sale. Well, the fair took place Sunday and the Romanian fashion bloggers were there, including me. We went there to sell lots of lovely clothes from our wardrobe. I just wanted to buy all the clothes the other bloggers brought, and I bought some! :)
I can't wait for another edition!
Below you can see some lovely photos.

RO: Săptămâna trecută v-am tot zăpăcit cu târgul Blogger's Yard Sale. Ei bine, el a avut loc duminică și pentru o primă ediție a ieșit destul de bine. A fost grozav să petrec 8 ore cu alți bloggeri și să le cercetez garderoba, aș fi cumpărat aproape toate hainele lor, de fapt, chiar am cumpărat câteva (vi le arăt într-o altă postare! :))
Vreau să le mulțumesc tuturor celor care ne-au vizitat, Adelei Manolache pentru machiajul realizat vizitatorilor și expozanților și celor de la Magneto pentru fotografiile transformate în magneți de frigider.
Acum ne poți găsi și pe Facebook: Bloggers' Yardsale.
Iată și pozele! ;)


Mai voiam să vă spun și despre Lookool.ro, singura comunitate de fashion colectiv din România, un site unde poți posta ținute sau te poți inspira de la alții.



Până la sfârşitul lunii aprilie, prin simpla postare a unei ţinute pe site, te înscrii automat în concursul „Primăvara Fashion”, unde poţi câştiga premii de 4000 RON: vouchere Fashion Up şi TinaR, dar şi şedinţe foto oferite de echipa LooKool.ro.

Pentru a putea participa ai nevoie să:

Dai like paginii de Facebook;
Intri pe site şi te loghezi cu Facebook;
Postezi poze cu lookurile tale cool şi pui tag pe fiecare piesă de îmbrăcăminte;
Dai share pozei şi îţi inviţi prietenii să te voteze;
Strângi cât mai multe voturi pentru a câştiga;
Mai multe informaţii găseşti în regulamentul concursului.

Și eu am postat câteva ținute. Le găsești aici.

22 comments

  1. I LOVE your outfit!! All the blues are so lovely on you and that bag is amazing!! Such a great shade of green. I think I might start planning a Blogger's Garage sale for Seattle :)

    ReplyDelete
  2. super outfit! imi place tare mult albastrul cardiganului :)

    ReplyDelete
  3. Off... ce ciuda mi ca n-am ajuns.
    :(
    Si nici la fab nu ajung.
    See you soon!
    :D

    ReplyDelete
  4. Cat as fi vrut si eu sa va vad pe toate!! Si sa scormonesc printre umerase :D Arati asa bine in fusta aceea si pantofii sunt deliciosi!!! :D

    ReplyDelete
  5. Regret tare mult ca n-am putut ajunge, dar copilul are prioritate in week-end! :)

    ReplyDelete
  6. A fost foarte dragut la targ, imi pare rau ca n-am putut ajunge...

    ReplyDelete
  7. Your cardigan matches your shoes! How did you manage to find those two things to match so well? :) It's always fun when you get things and without realizing it, discover they match something just perfectly.

    ReplyDelete
  8. Very beautiful look, my dear *_*

    Have a lovely weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  9. Looks like a great event! We have a similar bloggers sale once in a while over here :) Love your outfit by the way!

    P.S Enter my giveaway and win a $100 voucher free to spend!
    www.tlnique.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bloggers yard sale.. yes! i so need to do one ;) you ladies look awesome :)

    xx james

    ReplyDelete
  11. You guys look like you are all having so much fun! I love all of the blue in your outfit! :)

    ReplyDelete
  12. Am citit si eu mai multe postari ale bloggeritelor din Romania despre acest yard sale la acre ati fost, printre care Stella Adam si Mihaela Gurau, foarte dragut. :))

    Sa ai o saptamana minunata!

    ReplyDelete
  13. This looks like such a wonderfully fun event - we did something similar in Vancouver once and had an absolutely wonderful time!
    xox,
    Cee

    ReplyDelete
  14. Norocoaselor! va invidiez maxim pt targurile voastre ;)

    P.s. arati minunat!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.