QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Going classy

6/2/13

EN: Hello, lovelies! Say hello to my classy dress! This dark green satin dress is a great choice for a cocktail party, a prom party or even a wedding party. Mine is from dressestylist.com, made with my measurements (well, I lost some weight since I've received it). Is pretty wonderful that you can choose the color and the fabric for your dress. Even more wonderful is that you can choose from thousands of models. You just send your measurements and you got a beautiful dress. Feast your eyes by checking the site.
I was in a hurry and I couldn't take so many photos of the dress, but I hope these ones will give you an idea of its quality.

RO: Salutare, dragele mele! Vă rog salutați cum trebuie rochia mea elegantă. Această rochie din satin de un verde închis e o alegere bună pentru o petrecere de cocktail, pentru un bal sau chiar pentru o nuntă. A mea este de la dressestylist.com, făcută după măsurile mele (bine, am mai slăbit de când am primit-o). E destul de grozav că îți poți alege culoarea și materialul pentru rochia pe care ți-o dorești. Doar trebuie să trimiți măsurile și e a ta. Ce e și mai grozav e că poți alege din mii de modele de rochii. Clătiți-vă ochii intrând pe site.
Eu eram în mare grabă și nu am reușit să fac prea multe poze cu rochia, însă sper că vă puteți face o idee despre calitatea sa.

Dress/Rochie - Here
Headband as necklace/Bentiță purtată drept colier - Accessorize
Bracelet/Brățară - gift



Also check the mid-season sale from Romwe, up to 70% off.

1.  Over 1000 styles with up to 70% off
2.  Valid date: 06/01~ 06/07/2013



25 comments

  1. Ti se potriveste culoarea de minune. Sa o stapanesti sanatoasa, e foarte frumoasa rochia. x

    www.iheartblack.com

    ReplyDelete
  2. Super rochia! Are o aliura de "Alba ca zapada" :)

    ReplyDelete
  3. Oauu esti pur si simplu superba, imi place la nebunie culoarea aleasa, daca nu as fi putut alege visiniu sau bleumarin, verdele asta era pe lista mea.

    Ai putea sa ne spui cat a ajuns rochia, ca si pret?

    ReplyDelete
  4. Wow this dress is amazingly pretty! You look beautiful in it! Great necklace too!

    ReplyDelete
  5. @carmen elena: Multumesc mult de tot. Si eu ador bleumarinul si visiniul, erau si ele in lista de culori disponibile pentru rochie.
    Sigur, a fost in jur de 110 dolari din cate imi amintesc.

    ReplyDelete
  6. Beautiful dress!

    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com
    www.facebook.com/makeupbyoksana

    ReplyDelete
  7. Iti sta foarte bine...acum inteleg de ce ai spus ca esti innebunita dupa rochiile maxi.

    Pupici

    MiuMiu

    shoeper-women.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Foarte frumoasa rochia! Iti sta extrem de bine in ea, te prinde si culoarea si modelul, tot! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness, the dress you recieved from them is beautiful! I just love the emerald hue. Jewel tones are so gorgeous. :D And I can definitely see that it fits you so perfectly. I'm glad that you love your dress, my pretty!

    ReplyDelete
  10. How elegant and pretty! I think the pearl bracelet adds just the right touch of class.

    I wish I looked good in extra long dresses like that but I'm too short and squat to pull them off. ;)

    ReplyDelete
  11. Oh that dress is so beautiful! Looks great on you!

    http://findingmyinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. super rochita! iti vine foarte bine :*

    ReplyDelete
  13. What a beautiful gown! The dark green shade suits you just wonderfully :)
    xox,
    Cee

    ReplyDelete
  14. Superba rochita si iti vine asa bine!!! Imi place enorm!

    Pupici, sper sa ne revedem in curand!

    The Lovely Darlings

    ReplyDelete
  15. You look stunning! The dress fits beautifully!
    x
    missmilliemae.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. You look so pretty! :)
    amazing dress !!
    kiss

    ReplyDelete
  17. you look absolutely wonderful!!!
    <3

    ReplyDelete
  18. Love the positive energy comming from you

    ReplyDelete
  19. Foarte elegant, imi plac la nebunie rochiile astea lungi si care au un aspect regal.

    Multumesc de vizita si comentul pe blog!
    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  20. Oau! Foarte eleganta si cu mult bun gust!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.