QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Maxi's are the choice for summer!

6/3/13

EN: I love maxi's, but the fact that I'm really short doesn't help at all. But from time to time I find maxi's that work for me, like the one I'm wearing today. I think the cat print and the cut makes it a very special dress. I, for one, love it! Do you? If yes, you can find it here.
And don't worry, I didn't got a tattoo (although I want one)! This one is from Gumtoo and is temporary. I've told you more about this company on one of my latest posts: Wear your mood!, where I rock another temporary tattoo from them. Do check their site. You will surely find something that fits your taste.

RO: Îmi plac rochiile și fustele maxi, însă înălțimea mea (sunt foarte scundă) nu mă ajută să le port. Dar din când în când găsesc câte una pe care o pot purta, cum este cazul celei de astăzi. Cred că imprimeul cu pisică și tăietura sexi o face o rochie foarte specială. Eu, spre exemplu, o iubesc! Voi? Dacă răspunsul este da, o puteți găsi aici.
Și nu vă îngrijorați, nu mi-am făcut un tatuaj (deși aș vrea)! Acesta este de la Gumtoo și este temporar. V-am spus mai multe despre compania aceasta într-una din postările mele anterioare: Wear your mood!, unde am un alt tatuaj temporar de la ei. Neapărat să vă uitați pe site-ul lor, pentru că veți găsi cu siguranță ceva pe gustul vostru.

Dress/Rochie - here
Sandals/Sandale - Oasap
Tattoo/Tatuaj - Gumtoo
Earrings, bag/Cercei, sacoșă - handmade 



With Raluca.

With Pepa.

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

25 comments

  1. Iti vine foarte bine rochita! Mie nu prea imi place imprimeul, dar ai ales foarte bine modelul, ti se potriveste!

    Pupici
    The Lovely Darlings

    ReplyDelete
  2. Imi place rochia iar tatuajul e cool :) Sunteti super chic ladies <3 kisses
    SandraB.ro

    ReplyDelete
  3. This cat maxi dress is SOO cute on you!!! I love your temporary tatoo as well, you look stunning as usual :)

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. What a neat dress! I really adore how the sleeves are tied up like that. So different! And how fun are your eaaaarrings? <3

    ReplyDelete
  5. Si eu am aceeasi problema cu rochiile, inaltimea mea si lungimea lor nu se potrivesc deloc :))) Tare draguta rochia, in special imprimeul imi place! Plus ca iti sta foarte bine in ea! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Such a cute maxi! Maxis are great for summer, especially when you forget to shave your legs haha!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    ReplyDelete
  7. Adorabila rochita si iti vine foarte bine ;)!

    ReplyDelete
  8. Nici eu nu prea port rochii sau fuste maxu, decat rar, dar nici nu imi plac asa mult :)

    Tatuajul e super, imi place mult :)

    ReplyDelete
  9. Sa incerci sa vezi cum vine si cu un singur cercel, Mona, ti-ar alungi mai frumos gatul. Imi place tinuta.
    xo

    ReplyDelete
  10. E foarte frumoasa rochita.
    Ma gandesc sa mi-o comand si eu. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  11. cute maxi dress =^^= love your tattoo too! the top knot is well suited for this look <3

    xoxo
    mochaccinoland.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Eu in poze vad trei pisicute dragute :D una pe rochita, una care poarta rochita si alta care isi face aparitia pe furis la sfarsit ;)). Iti sta bine cu rochii maxi, eu zic sa le incerci mai des, poate cu platforme te-ar face sa pari mai inalta?

    Pupici,
    www.101FashionStreet.com

    ReplyDelete
  13. Foaaaaaarte draguta rochia si se potriveste de minune cu cerceii!

    ReplyDelete
  14. Beautiful dress! Such a lovely print!

    xx Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ce draguta e, imi place foarte mult

    ReplyDelete
  16. That piece is so fun! Love your earrings, too!

    ReplyDelete
  17. Foarte draguta rochia, imi place foarte mult!

    ReplyDelete
  18. superba rochia! va pup, sunteti 3 frumoase :*

    ReplyDelete
  19. foarte frumoasa rochita,imi place mult pentru ca are Sfinx..si sandalele sunt foarte hippie!Imi plac si cerceii,defapt imi place tot!:)

    ReplyDelete
  20. Love all about your look, the dress is os unique and funny!

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. Oh how awesome! I love that the dress has a cat on it, I totally would wear this!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.