QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

A dress a day keeps the doctor away

7/31/13

EN: For me summer also equals beautiful dresses. I love wearing them! Not only in the summer, but all year around, but in summer the weather is more friendly for this piece of clothing.
This yellow number really made me feel all girly and cute (find it here). :) Because I'm not a fan of the mix yellow-green, I've put my green hair in a bun, so that you can't see it that much :))
What is your favorite piece of clothing for summer?

RO: Pentru mine vara înseamnă şi rochii frumoase, colorate. Îmi place tare mult să le port! Şi nu numai vara, ci tot timpul anului, doar că acest sezon e mai favorabil pentru ele.
Individa asta galbenă (pe care o găsiţi aici) m-a făcut să mă simt ca o puştoaică la banchetul ei de clasa a VIII-a. :))
Şi cum nu sunt un fan al combinaţiei galben-verde, mi-am prins coama într-un coc pentru a nu se vedea prea mult (nu ştiu dacă mi-a reuşit, parcă aşa atenţia e şi mai mare asupra ei :)))
Care este piesa voastră vestimentară preferată vara?

Dress/Rochie - ZLZ
Sandals/Sandale - random store
Earrings/Cercei - Meli Melo
Necklace worn as bracelet/Lanţ purtat ca brăţară - Bellast



Oooopsss! :))

Photo credit: Iulian Caloiu

18 comments

  1. Palaria este piesa mea preferata in aceasta vara!

    Imi place f mult rochita si parul se vede foarte bine!

    ReplyDelete
  2. What a beautiful dress, very exquisite! Last photo made me giggle:)

    ReplyDelete
  3. Si pe mine m-a amuzat ultima poza!
    esti tare! ))

    ReplyDelete
  4. Vai dar este adorabila rochita!! :D Imi place cum se vede dantela si transparenta :D

    ReplyDelete
  5. Ce dragut, gulerul face parte din rochita, sau este separat?

    Love,
    Corina
    http://www.corina-popa.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc. Gulerrul face parte din rochiţă.

      Delete
  6. beautiful! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  7. Rochita, m-a lasat fara cuvinte. Sa o porti sanatoasa.

    ReplyDelete
  8. Foarte frumoasa si iti vine asa bine de zici ca ai 16-17 ani :)
    Sa o porti sanatoasa! :-*

    ReplyDelete
  9. Love the dress, e foarte delicata si pretty!

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa este rochita ! Si eu ador rochitele,mai ales vara :)

    ReplyDelete
  11. Cute fun dress!

    Have a fantastic day! ♥
    ♥ Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. this dress is amazing!!!
    I love it!!!

    if you want to visit my blog, this is the link http://mfashionwithlove.blogspot.it/

    kisses
    Moira

    ReplyDelete
  13. O rochita superba care arata minunat pe tine! Si eu iubesc rochiile!

    ReplyDelete
  14. Superba rochita! Iti sta foarte bine :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Te prinde foarte bine rochia, este atat de jucausa si simpatica! Am vazut ultima poza intai pe Facebook si chiar mi-am zis: Uite, Simona arata ca o scolarita vesela!

    Esti tare dulce!
    Pupici

    ReplyDelete
  16. You look perfect ! *-*

    www.sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ce draguta eeee :X amandoua suntem indragostite de gakben se pare. Imi place muuult...te pup :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.