QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Bad girls are the best girls!

7/16/13

EN: Do I like prints you ask? Well, no, I LOVE them! I think this outfit is proof enough. And I still think I have few prints on. :)) 
The painted skirt by B.A.D Style is the perfect item for my summer, I think I can pair it with about anything.
Prints, statement accessories, comfy sandals and I'm good to go! Now let's enjoy the summer!

RO: Mă întrebați dacă îmi plac imprimeurile? Păi nu, nu îmi plac, le IUBESC! Cred că ținuta asta e o dovadă suficientă. Și eu totuși sunt de părere că am puține imprimeuri pe mine. :))
Fusta pictată manual de la B.A.D Style este item-ul perfect pentru vară, eu cred că merge combinată cam cu orice.
Imprimeuri, accesorii statement, sandale confortabile și sunt gata de plecare! Acum hai să ne bucurăm de vară!

P.S.: Nu uitați că am 3 concursuri active pe blog. Puteți câștiga lacuri de unghii Nicole by Opi, un tricou creat de Colours și o fustă semnată Mimi Chipăilă.

Skirt/Fustă - B.A.D Style
Top/Tricou - Lefties
Necklace/Colier - Maxnina
Bracelet, hair accessory/Brățară, elastic de păr - Estarer
Bag/Geantă - The Bag Shop
Sandals/Sandale - random store


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

18 comments

  1. Cat este de frumoasa fusta! Esti tare draguta, Mona!♥

    ReplyDelete
  2. foarte interesanta tinuta !
    viziteaza-ma : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Ehehe, you are the print mixing queen right here! I adore that skirt so so much. :)

    ReplyDelete
  4. Mie imi place mult bluza, are un croi interesant!

    ReplyDelete
  5. Love this look from top to toe :) Kisses

    New Post up...
    ❤ StylishByNature.com

    ReplyDelete
  6. OMG?! Fustita este pictata manual? Prea, prea frumoasa. Imi place absolut tot la outfit-ul tau. Sa le porti cu drag. Ador modelul si culoarea unghiilor. Pupici :*

    ReplyDelete
  7. Original comb8nation.i like it and tollow yuo.invite yuo on my blog :)

    ReplyDelete
  8. Ohreally cute top sweetie!
    Now I´m following you in GFC and Bloglovin´
    I hope your follow me back in BOTH!}
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  9. pretty look, I like the skirt :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. amazing skirt! lovely back cut too!

    ReplyDelete
  11. Amazing! great skirt



    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  12. Lovely look!

    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Adorabila, Simona ^__^

    Would be so nice to see your outfit on www.STARPIQ.com

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  14. Nu-i chiar urata fusta, dar e mult prea mulata...zici ca sta sa-i sara cusaturile, sincer!

    ReplyDelete
  15. Imprimeul este foarte delicios! Adooor fusta! :D

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.