QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Urban style

7/27/13

EN: Hello, sweeties! Just a quick post because I have a full day ahead. 
 I'm wearing my new favorite skirt. I'm a big fan of this print. I thought the skirt is ideal for a urban look so I've paired with a shirt and heels.
So, do you like it?

RO: Salutare! O postare rapidă pentru că voi avea o zi încărcată și trebuie să fug în câteva minute de la calculator. Port noua mea fustă preferată și, deși acum îmi este cam strâmtă, în următoarea lună îmi va fi mare (ascultați-mă ce spun! :))). Sunt un mare fan al acestui tip de imprimeu. Mi s-a părut că fusta e ideală pentru un look urban așa că am asortat-o cu o cămașă și niște tocuri.
Vă place?

Skirt/Fustă - Here
Shirt/Cămașă - Romwe
Sandals/Sandale - She Likes


 Foto credit: Iulian Caloiu

23 comments

  1. Este foarte drgauta fustita si iti vine tare bine.Ai asortat-o foarte bine cu sandalele si camasa.:)

    ReplyDelete
  2. cute look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Super tare outfitul asta, Mona! Te puuuup >:D<

    ReplyDelete
  4. Bineinteles ca e foarte frumoasa fusta, dar parca te avantajeaza mai mult cele mai largute. Abia astept sa vad cum iti va veni peste o luna! Multa bafta!

    ReplyDelete
  5. foarte frumoasa fusta!
    http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Imi plac pozele, felicitari fotografului!
    Fusta e superba si merge f bine cu camasa denim!
    Pupici!

    ReplyDelete
  7. Oooh, yes yes! I love navy and pink together. Those heels are absolutely stunning! And I am still loving your green hair :D

    ReplyDelete
  8. Pretty outfiT!

    Have an amazing weekend!

    ♥ Oksana
    www.makeupbyoksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. cred ca e una din tinutele mele preferate, dar eu nu as lasa decolteul asa de adanc ... :)



    ChocolateFashionCoffee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Astea au fost pozele de sfârșit și d-abia aici mi-am deschis cămașa. Inițial mai avea vreo două capse închise. :D

      Delete
  10. I love it! denim & print, my fav outfit! :*

    ReplyDelete
  11. Bellissimi i capelli *_*
    http://www.stylethatkills.com/

    ReplyDelete
  12. You look so gorgeous! great outfit!!!

    ReplyDelete
  13. Love love love your green hair tips and all the other colours in this look! I see why this is your new favourite skirt, it looks great paired with the denim shirt and shoes! And this orange vespa is divine!!

    ReplyDelete
  14. Fusta e de fapt rochie, nu? Sau ai un maiou pe dedesubt sau ceva asemanator cu fusta? Imi place ideea cu camasa pe deasupra si imprimeul fustei... te apuci de vreo dieta? :D

    http://diana.doubleweb.ro/summer-wind/

    ReplyDelete
  15. Ce mult imi place tinuta ! Super nice fustaaa <3 iar sandalele sunt absolut fabuloasee !! :D

    te pup

    ReplyDelete
  16. Vai, cat imi place tinuta! La nebunie! Fusta e superba, iar sandalele stii deja ca le ador :)
    Imi plac mult fotografiile, se vede ca sunt realizate de un profesionist.

    ReplyDelete
  17. Foarte faine pozele, imi plac foarte mult sandalele si tu arati super, Mona!
    xox

    ReplyDelete
  18. LOVE this look, and your hair is awesome!!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.