QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Baroque print

12/2/13

EN: Hi, guys! When I took these photos was freezing cold, I think the temperatures were with minus. That so you understand how difficult is the blogger life! :)) The camera didn't work properly either, that's why the unclear photos, sorry about that. The outfit is pretty simple. I wore this lovely B.A.D Style skirt with baroque print that is the highlight of the outfit and then went with basic pieces: a cardigan, a white sweater, boots and a white statement necklace.

RO: Salutare! Când am făcut pozele pe care vi le arăt azi era incredibil de frig, cred că temperaturile erau cu minus. Asta ca să înțelegeți cât de grea e viața de blogger! :)) Nici aparatul nu a funcționat cum trebuie, de aici și pozele neclare, scuze pentru asta. 
Ținuta este destul de simplă. Am purtat o fustă cu imprimeu baroc semnată B.A.D Style ce a fost highlight-ul ținutei pe care am combinat-o cu piese de bază: un jerseu, un pulover alb, cizme și un colier.

Skirt/Fustă - B.A.D Style
Boots/Cizme - Filty
Necklace/Colier - Maxnina
Bag/Geantă - The Bag Shop
Sweater/Pulover - Terranova
Cardigan/Jerseu - random store



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

14 comments

  1. Oh no, don't put your camera in danger! If it's cold that can't be good for it!~ well, you're brave to take pictures when it's super freezing any way. I love that necklace!

    ReplyDelete
  2. Ce draguta esti <3
    Tinuta e superba, iar geanta ti-as fura-o imediat :))

    ReplyDelete
  3. Fusta e superba si iti vine foarte bine. Imi place ca e o tinuta simpla, dar foarte atenta la detalii,in care toate se imbina armonios. Pacat ca nu ai prins vreme mai buna, sa te poti bucura de sedinta foto!

    http://sowhatsfashionabout.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Superb outfit-ul!<3
    Imi place mult geanta!!!
    pupici:*

    ReplyDelete
  5. just stunning! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. Superba tinuta draguto. Este office dar totusi indrazneata!:) app am primul meu giveaway, poate te inscrii si tu!?:)

    ReplyDelete
  7. Foarte faina tinuta, imi place la nebunie simplitatea ei.
    xo

    ReplyDelete
  8. I love your skirt and your pictures don't look unclear at all! Mine must be so bad if you think yours are unclear. LOL! Have a good night dear!
    xx Easy Outfits, by Pip

    ReplyDelete
  9. I love your post!!

    www.pourquoimoi.es

    ReplyDelete
  10. Yourr skirt and your necklace are absolutely amazing!

    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    ReplyDelete
  11. Anul trecut pe vremea asta nu pozam tinute, dar acum imi dau seama cat de dificil e :)) Fusta e pur si simplu superba! Ma uitam la cardigan, imi place culoarea, cat si materialul (bine, din cate imi pot da seama dintr-o poza :D), pare foarte moale :D :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.