QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Parka time

12/27/13

EN: My darlings, how did you spend your Christmas? Mine was spent with my dear family (some photos soon). Not sure what I will do for New Year's Eve, but I will definitely like to wear one of these dresses.
After a long time, today I wore a casual outfit. I can't remember when was the last time I had a jacket on, it's been years for sure, because I usually wear coats. I had a hard time getting used to it, I'm still not very satisfied with how it looks on me...I want to put my waist out there and I can't with a fluffy jacket. :))) But it sure kept me warm and that's a big plus. The rest of the outfit is pretty simple and comfy. 

RO: Dragilor, cum v-ați petrecut Crăciunul? Al meu a fost alături de familie (poze în curând). De Revelion nu știu ce voi face, dar cu siguranță mi-ar plăcea să îmbrac una dintre rochiile acestea.
A trecut ceva vreme de când nu am mai purtat o ținută casual, iar azi a fost o zi potrivită pentru a o face. Nici nu mai țin minte de când nu am mai purtat o geacă iarna, sigur au trecut ceva ani. De obicei port paltoane. Mi-a fost greu să mă obișnuiesc cu ea, tot nu sunt prea mulțumită de cum arată pe mine...eu vreau ceva care să îmi evidențieze talia, iar gecile pufoase nu fac asta. :D E bine totuși că mi-a ținut de cald. Ținuta este destul de simplă și comodă.

Jacket/Geacă - Here
Shirt/Cămașă - Romwe
Sweater, jeans, boots/Pulover, blugi, ghete - random stores
Necklace/Colier - Felicity Store



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

24 comments

  1. imiplace cum ti-ai aranjat parul,iar rujul completeaza perfect tinuta.:)

    ReplyDelete
  2. I love your coat!!! Great outfit! xox

    www.ruzinscloset.com

    ReplyDelete
  3. Ce bine iti sta cu nuanta aceasta de ruj!

    ReplyDelete
  4. Imi place cum ai asortat rujul cu lacul de unghii. Si pandantivul cu fulg de nea e super.

    Iata si tinuta mea de Craciun :)http://aristokitties.blogspot.de/2013/12/zile-de-sarbatoare.html

    Kisses, L

    ReplyDelete
  5. Geaca e superba! E foarte buna, acopera imperfectiunile si mai tine si de cald.. Totusi, observ o diferenta de ton fata de cea de pe sheinside.com.(nu stiu daca e din cauza aparatului foto sau daca pozele de prezentare din sheinside.com 'mint'..) Mi-ar placea sa am geaca aceasta in dulapul meu, de ceva timp o 'urmaresc' dar am ramas putin dezamagita de culoare... Lasa paltoanele, geaca iti vine perfect si in ea pari o pustoaica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, mulțumesc mult! Am accentuat eu puțin culoarea în aceste poze, dar într-adevăr, nu este exact culoarea din pozele de prezentare de pe site.

      Delete
  6. Imi place cum iti sta are totusi chestia aia in talie :)

    ReplyDelete
  7. Parka, parka! I seriously love this. You make the best chromatic outfits, honestly! This all blue look is too perfect with all your fun textures. :D

    ReplyDelete
  8. am si eu geaca si imi place tare mult. Initial am fost dezamagita cand am vazut ca nu corespunde culoarea. Dar e atat de placuta si de moale.. incat am purtat-o in fiecare zi.. :D
    imi place tinuta de astazi si gecuta iti vine perfect
    pupici!

    ReplyDelete
  9. Really cool look.
    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.

    Very soon.

    ReplyDelete
  10. E superba parka, ador culoarea si pare tare calduroasa <3 iti sta minunat cu nuanta aceasta de ruj, de ruj este? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! Este Sleek True Color Lipstick, nuanța Smoulder.

      Delete
  11. Beautiful look! I love your hair!
    http://fataingradinadeaur.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  12. I love the blue colors! beautiful necklace<3

    ReplyDelete
  13. Ținuta este super, dar rujul...mă omoară!! :)

    ReplyDelete
  14. Your hair and make up look amazign dear, so beautiful! And I love the colour of your parka! I'm a parka girl rather than wearing coats, so I'm the opposite and I'm in love with your jacket :)

    ReplyDelete
  15. This parka looks like it keeps you SO warm. It's the perfect winter coat!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  16. cute cozy look!! hope u had a great christmas. happy new year!!

    xoxo
    mochaccinoland.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. I'm obsessed with parkas this season!

    ♥ Happy holidays!
    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com {NEW >> NEW YEAR'S EVE PARTY MAKEUP}
    Follow me on www.instagram.com/oxanamua

    ReplyDelete
  18. Love this simple, cosy winter look, especially how you paired together different shades of blue!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.