QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Cum a fost la evenimentul Fashion for Business

4/9/14

RO ONLY: A venit momentul să vă povestesc despre cum a fost la evenimentul Fashion for Business al cărui blogger oficial am fost. Acesta a avut loc pe 27 martie la hotelul Howard Johnson. A început cu o sesiune despre puterea imaginii în afaceri. Din păcate eu am lipsit, așa că nu vă pot povesti prea multe, dar am înțeles că a fost o sesiune foarte interesantă. În cea de-a doua s-a vorbit despre stilul potrivit la birou, cum să facem ca imaginea noastră să fie în concordanță cu mesajul pe care vrem să îl transmitem. 
Primul speaker a fost Loredana Ionel (Head of Business Development, Ipsos Research) care ne-a prezentat un studiu despre stilul corporatist, cum românii sunt mai mult interesați de ceea ce se spune despre ei decât să fie interesați să se simtă bine cu ei înșiși. 
Al doilea speaker a fost designerul Lena Criveanu care ne-a îndemnat să ne exprimăm liber în ceea ce privește hainele, să nu mai urmăm normele. 
Au urmat Mihai Irimia și Mihai Calagiu de la MenStyleGuide.com care ne-au arătat un clip foarte interesant despre elemente prinicipale ce trebuie să se afle în garderoba unui bărbat de afaceri. 
Sesiunea a fost încheiată de blogger-ul Ana Morodan care ne-a arătat că putem fi șic și dacă avem un buget limitat, ea s-a focusat pe moda sustenabilă.
Apoi a urmat workshop-ul. Între Dress to succes și Make-up 4 business evident că eu l-am ales pe cel dintâi. Fashion consultantul Daniela Caia ne-a explicat rolul proporțiilor și al culorilor în alegerea ținutelor, ne-a dat sfaturi despre cum ne putem evidenția atuurile. 
Evenimentul a fost un succes.

Mâine vă arăt și ce am purtat în acea zi.

1 comment

  1. Ai lipsit de la cea mai importanta sesiune :))
    Dupa parerea mea, prima sesiune a fost cea mai interesanta, cu cele mai multe sfaturi utile :)
    Si celelalte au fost ok, dar nu ca prima :)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.