QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Dear_Romania. Shop online at Zara

4/3/14

RO Only: Dacă mă urmăriți pe Facebook ați văzut deja teasere despre lansarea Zara România în online. Eu am avut onoarea să fiu una dintre persoanele alese pentru a se bucura de shopping-ul online înainte de lansarea oficială, care a fost chiar ieri. Și m-am bucurat, credeți-mă! M-am orientat direct către două perechi de sandale faine care aveau deja numele meu scris pe ele! Iar azi le-am și primit. Le vedeți în fotografiile de mai jos. Dar haideți înainte de asta să vă spun câteva cuvinte despre magazinul online Zara.
Site-ul Zara, www.zara.com/ro, le va oferi clienţilor online aceeaşi gamă completă de produse pentru femei, bărbaţi şi copii, ca cea aflată în magazinele fizice. Articolele oferite online au aceleaşi preţuri ca cele aflate în magazinele fizice Zara, iar clienţii pot opta pentru livrarea la domiciliu sau ridicarea comenzilor de la un magazin la alegerea lor. 

Preţurile articolelor vestimentare sunt identice online şi în magazinele fizice, iar comenzile se împachetează în ambalaje ecologice proiectate în mod special pentru a menţine produsele cumpărate într-o stare optimă până la livrare.  

Ca opțiuni de livrare puteți alege livrarea la domiciliu (standard - 19 lei - comanda ajunge în 3-5 zile lucrătoare sau expres - 49 lei - comanda ajunge în 2-3 zile lucrătoare) sau ridicarea gratuită a comenzii de la un magazin Zara.

Politica de schimbări şi returnări este identică cu cea oferită în magazinele fizice: în termen de o lună, articolele nedorite vor putea fi ridicate de la domiciliu sau returnate la magazinele Zara. În orice caz, returnarea nu are niciun cost pentru client.  

Zara a dezvoltat şi aplicaţii specifice pentru toate sistemele de operare (iOS, Android, Windows 8, Windows Phone şi Blackberry 10) concepute pentru a oferi o experienţă de cumpărare online remarcabilă prin simplitatea sa, atât de pe telefoanele mobile cât şi de pe tablete.


5 comments

  1. Amazing shoes! :)

    http://www.julesanddreams.com

    ReplyDelete
  2. sunt atat de batraniciosi

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase sunt sandalele. Sa le porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  4. Sa ii porti sanatoasa!!!! Sunt super faini. App ciorapeii din postare ii am de la Pull and Bear cred...:D

    ReplyDelete
  5. Foarte, foarte misto sandalele! <3 Sa le porti cu multe placere :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.