QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

My go-to print for summer: Floral

5/22/14

EN: Ohh, summer is here! In Bucharest is so hot that I had the opportunity to go out for the first time this year in my bare legs. I was so excited like a kid when he sees an ice-cream truck! :)
My go-to print for summer is floral, my color...well, any color, the colorful, the better. So you can imagine when I saw this gorgeous dress, that is so light and delicate, I felt in love in an instant. It has a silk like overlay and is very feminine. The adjustable straps are also a big plus. You can find it here at a very good price.
I'm thinking of making a tattoo with La Bohème, but before making something that I will wear for the rest of my life, I chose a simpler option, a necklace saying La Bohème. This necklace is a 24K gold plated one with an italic font. But you can choose from a lot of different fonts, different sizes, different lenghts, different materials etc. If you decide on buying one go to www.onecklace.com and you will have a 10% discount using the code boheme-fille. You can choose any name or initial to appear on it.
Do you like my first outfit for summer?

RO: Ahh, se pare că vara a venit! În București e atât de cald încât am avut ocazia să ies în picioarele goale prima oară pe anul ăsta. Am fost mai fericită ca un copil care vede o mașină de înghețată! :)
Imprimeul meu preferat pentru vară este cel floral, culoarea preferată...orice culoare, cu cât mai colorat, cu atât mai bine. Așa că vă imaginați că în momentul când am văzut rochia asta minunată, care este atât de ușoară și delicată, m-am îndrăgostit într-o clipă. Are un material asemănător cu mătasea. Bretelele adjustabile sunt un mare plus. O găsiți aici la un preț foarte bun.
De ceva vreme mă gândesc să îmi fac un tatuaj cu La Bohème, dar înainte de a face o mișcare atât de importantă am început cu ceva mai simplu, cu un lănțisor cu La Bohème. Este placat cu aur de 24K, cu litere italice. Voi vă puteți alege din diferite fonturi, mărimi, lungimi, materiale etc. Dacă vă decideți să vă luați unul accesați site-ul www.onecklace.com și veți avea o reducere de 10% prin introducerea codului boheme-fille. Puteți alege orice nume sau inițială să apară pe el.
Vă place prima mea ținută pentru vară?


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Dress/Rochie - Here
Necklace/Lănțișor - oNecklace
Cardigan/Jerseu - Etic
Bag, sunglasses, ring/Geantă, ochelari de soare, inel - Meli Melo
Shoes/Pantofi - random store

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

22 comments

  1. Cat de mult imi place prima poza!!!!♥

    ReplyDelete
  2. Superba rochia, are un imprimeu delicios! Am remarcat si manichiura, care este foarte frumoasa :X :*:*

    ReplyDelete
  3. E superba rochita <3 Imi place prima tinuta cu 'picioarele goale'

    ReplyDelete
  4. Great outfit, iar de rochie m-am indragostit si eu !
    Spatele gol, ah !
    Mult succes in continuare,

    Daiana
    http://daianahamza.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Toata lumea striga in gura mare ca a venit Vara:))
    E clar,era atat de asteptata:p
    Imi place tare mult rochita ta si lantisoru!!!<3

    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Nice dress, perfect for the summer.

    http://princessaudu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Stunning darling! Love your dress and you are just too beautiful!

    ReplyDelete
  8. Summer florals are fab aren't they :) The dress looks really pretty on you :)x

    The Belle Narrative

    ReplyDelete
  9. Vreau si eu asa un colier...Al tau m-a dus cu gandul direct la "the Carrie necklace". Supppper lovely! :)

    ReplyDelete
  10. Love your dress and your hair!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    ReplyDelete
  11. Bine c-am scapat de ploile alea nenorocite si in sfarsit ne putem bucura de vremea buna :D E superba rochita, atat de vesela si colorata <3 Iti sta foarte, foarte bine cu ea :*

    ReplyDelete
  12. I love it, you look super gorgeous!! Florals are wonderful xx

    ReplyDelete
  13. oh I love this outfit, your dress is perfect for Spring!
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    ReplyDelete
  14. am avut acelasi sentiment ca al tau cand am vazut vremea de afara :X in sfarsit e cald :D btw si eu am inelus ca si al tau :D
    tu foarte chic ca de obicei, te puup :*

    ReplyDelete
  15. Draguta tinuta si super ideea cu lantisorul! :)

    Fashion As I Love It by Dana Oprea
    www.danaoprea88.blogspot.ro

    ReplyDelete
  16. Arati super fain.Imi place rochita ta foaret mult este exact ceea ce ne trebuie vara. Esti feminina, vesela si colorata. Super faine si accesoriile.;)

    ReplyDelete
  17. You look so pretty! The florals are such gorgeous colours!! :) X

    ReplyDelete
  18. Nice summer look, this dress is really pretty and i love this jewels.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    New post on my blog
    See you soon
    Kisses

    ReplyDelete
  19. love all the bright colors! the floral print is so fun and colorful! love it!
    kelseybang.com

    ReplyDelete
  20. Absolutely love the dress and your nail color. So cute!!
    xx 365HANGERS

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.