QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

REVIEW: Moroccanoil Intense Hydrating Mask

7/15/14

EN: Hello, darlings! Today I want to talk to you about a hair mask that I've tried in the past few weeks. I'm talking about Moroccanoil Intense Hydrating Mask. I will begin by telling you that my hair is very thin and soft with no volume and lately has been falling a lot. My hair tips are diyed and they tangle very much and are extremely difficult to comb.

RO: Azi vreau să vă vorbesc despre o mască de păr pe care am încercat-o în ultimile săptămâni. Este vorba despre Moroccanoil Intense Hydrating Mask. Înainte de toate trebuie să știți că eu am un fir de păr foarte subțire și moale, fără volum. În ultima vreme mi-a căzut și foarte mult păr. Vârfurile sunt decolorate și se încurcă foarte tare, sunt aproape imposibil de descurcat.



I've applied the mask 2 times a week for two weeks and a half now. It needs to be applied to towel-dried hair and combed through. I let it penetrate the hair around 8 minutes. On the packaging says to leave it 5-7 minutes, but I prefer to leave it longer. After those 8 minutes I rinse the hair with warm water. 
The mask smells delicious and the perfume stays on your hair for a few days. Is not very thick, it has a rather light, creamy texture, but you don't need to use a big quantity of product on your hair because it covers the hair very well. This means that it will last for a long time. Although I've used it for more than two weeks it doesn't seems so, the box is still full.

Am aplicat masca de două ori pe săptămână timp de două săptămâni și jumătate. Trebuie aplicată pe părul uscat cu prosopul, apoi pieptănat pentru a fi întinsă pe toată suprafața. Eu o las să acționeze aproximativ 8 minute. Pe cutie scrie că trebuie lăsată 5-7 minute, dar eu prefer să o las mai mult. După acele 8 minute clătesc părul cu apă călduță.
Masca miroase delicios, iar parfumul rămâne pe păr timp de câteva zile. Nu e prea groasă, chiar are o textură ușoară, cremoasă, dar nu e nevoie să folosiți o cantitate mare pentru că se întinde pe păr cu ușurință. Asta e bine, pentru că o veți avea pentru mai mult timp. Eu, deși am folosit-o mai mult de 2 săptămâni, nu pare, cutia e încă plină.



The Moroccanoil Mask description "high performance, argan oil rich treatment hydrates and conditions dryness to improve texture, elasticity, shine and manageability". 
And it does so! My hair is definitely more elastic, now is a lot easier to comb, it doesn't tangle that much, it looks healthier and it has a nice shine. A minus is that the mask made it even softer and I don't like that, because it doesn't have volume. But if you have thicker hair it will be perfect for you.
And a big plus, my hair isn't falling like it used too.

Descrierea măștii Moroccanoil este următoarea: "tratament de înaltă perfomanță, îmbogățit cu ulei de argan, hidratează și condiționează uscăciunea pentru a îmbunătăți textura, elasticitatea, strălucirea și flexibilitatea".
Și chiar o face! Părul meu e mai elastic, mult mai ușor de pieptănat, nu se mai încurcă cum o făcea, arată mai sănătos și are o strălucire discretă. Un minus ar fi că masca îmi face părul și mai moale, fără volum. Dar dacă voi sunteți norocoase și aveți firul de păr mai gros e perfectă pentru voi. Un mare plus ar fi că părul meu nu mai cade atât de mult.



These are my observations after a short period using Moroccanoil Mask. I will return with updates after I finish the mask. I'm so curious how it will work on a long term!
You can find the mask HERE at 250 ml or 500 ml. I recommend a bigger quantity because the price is a lot better.
Have you used it? If yes, tell me your opinions.

Cam astea ar fi observațiile mele după o scurtă perioadă de folosire a măștii Moroccanoil. Voi reveni cu noutăți după ce o voi termina. Sunt tare curioasă cum se comportă pe termen lung!
O găsiți AICI la 250 ml sau 500 ml. Eu recomand cantitatea mai mare pentru că prețul e mai bun și puteți economisi.
Voi ați folosit-o? Dacă da, cum vi se pare?


Hairtrade hair extensions

13 comments

  1. De regula majoritatea cremelor de par, lasa firul moale si fara volum, d-aia le ador eu :))) La cat par am eu, mereu ma chinui cu volumul! Eu folosesc una de la L'Oreal, e impotriva caderii parului cica, nu stiu daca da rezultate, ca mie nu prea imi cade parul, dar imi place ca il pot coafa mai usor dupa ce o folosesc :D :*:*

    ReplyDelete
  2. Great review, love Moroccanoil products!

    KARAMODE

    ReplyDelete
  3. Nice review! My hair ends up a tangly mess all the time, especially in the summer.

    ReplyDelete
  4. Thanks for this .. I have a problem with the smell. I don't like it if it's to much perfume .. I prefer more fresh or none .. I'll give it a try. Ani

    ReplyDelete
  5. This looks great, will need to try it as my hair is a bit dry at the moment from the summer :) Have a great day doll xx

    ReplyDelete
  6. This sounds amazing! I have to try it! I really want to find the perfect moisturizing cream,
    xx
    Mia


    www.ssenescence.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Eu nu am folosit-o insa din reviwe-ul facut de tine, pare ac merita.Pupici! :*

    ReplyDelete
  8. N-am folosit masca in schimb folosesc uleiul de la ei si e aaaaaaaaaamazing! Sunt sigura ca la fel de buna e si masca, mie-mi place sa stau cat mai mult timp cu mastile pe par, undeva la 15 minute, am inteles ca e bine sa stai cat mai mult timp cu ele ca ingredientele sa aiba timp sa actioneze :D :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.