QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

REVIEW: Rimmel London Wake Me Up, ScandalEyes și Lasting Finish

7/10/14

RO Only: Seara bună! Azi am pregătit pentru voi un review a trei produse de la Rimmel London: fondul de ten Wake Me Up, mascara ScandalEyes și rujul Lasting Finish. Eu le-am testat timp de o săptămână și acum vă povestesc cum m-am înțeles cu ele. Toate produsele sunt de pe site-ul Senso Days.



 Fond de ten Rimmel Renew & Lift Wake Me Up
Soft Beige 200

Fondul de ten are o textură lichidă, ușoară, care se întinde foarte bine pe piele. Cred că este potrivit atât pentru un ten uscat, cât și pentru unul mixt ca al meu. Are particule ce oferă o strălucire discretă tenului. Mie mi-a plăcut foarte mult chestia asta, nu sunt un fan al fondurilor de ten super mate. Am văzut că rezistă destul de bine pe ten, și asta la temperaturi de peste 30 de grade. Acoperirea este medie.
Eu m-am înțeles destul de bine cu el și probabil că l-aș cumpăra din nou.
Voi îl găsiți AICI la prețul de 29 de lei, redus de la 38,69 lei. Profitați de reducere, dragilor!


Fotografie cu fondul de ten aplicat.

Fotografie fără fond de ten, fără machiaj.

Mascara Rimmel ScandalEyes

Oferă atât alungire, cât și volum (vedeți în pozele de mai jos). Periuța groasă face aplicarea mai ușoară pentru că ajunge la toate genele în același timp. Nu recomand, însă, mai mult de două straturi. În pozele de azi eu am aplicat trei straturi și deja genele sunt mai încărcate. La fel l-am purtat la temperaturi de peste 30 de grade și nu s-a întins sau scurs.
Îl găsiți AICI la prețul de 21,58 lei.


Ruj Rimmel Lasting Finish
Undressed 240

Are o textură cremoasă, ușor mată. Nuanța Undressed 240 este o nuanță naturală, nuanță ce îmi lipsea. O poți purta cu ușurință la orice ținută. Nu usucă buzele și rezistă bine câteva ore bune.
Undressed nu mai este în stoc, dar găsiți alte nuanțe AICI la prețul de de 21,12 lei.



Iată look-ul complet.

6 comments

  1. Mascara o folosesc si eu de ceva vreme, eu am tubul negru cu capac portocaliu, negru intens! Mie imi place, ma inteleg bine cu ea :D Mai am si vreo 2 rujuri de la Rimmel si vreo 4 glossuri si imi plac toate :))) :*:*

    ReplyDelete
  2. am si eu acest fdt, e bunicel, dar nu extraordinar. rujul imi place,am culoarea roz.pupp

    ReplyDelete
  3. N-am incercat niciunul dintre produsele pe care le-ai prezentat astazi, dar imi place tare mult nuanta rujului <3 Cu fondurile de ten la mine e foarte dificil, niciodata nu-mi gasesc nuanta, asa ca prefer BB Cream-urile asiatice :D :*

    ReplyDelete
  4. Rujul e superb, exact nuanta mea favorita vara aceasta! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Buna!Toate produsele arata bine,eu inca nu le-am folosit!Tenul tau fara machiaj arata exceptional,te invidiez!Nuanta rujului e bestiala pe buzele tale!Multumim pentru review!

    ReplyDelete
  6. Foarte bine arata look-ul final. Imi plac produsele prezentate, m-ai convins.Eu nu am folosit nici unul dintre ele,insa toate arata super bine.:*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.