QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Ride the bicycle, m'dear!

7/5/14

EN: When I was a kid I tried once or twice to learn how to ride a bike, every time I failed gracefully. As an adolescent I had only one try, but after bumping in a few cars I gave up. Now, as an adult, after Mihaela proposed me to be an ambassador for Skirt Bikea fun, colorful and friendly women bicycle ride, where the skirt or the dress is the proper outfit, I decided to give it one more try. She offered to teach me, so after making some photos, I tried to conquer the beast. And trust me it was a beast, a huge bycicle. After a shy start I managed to ride a little bit, but not great at all, because I wasn't able to reach the pedals. :)) Shortie is my middle name! Just when I though I will be able to ride alone for a bit I jumped with my "precious" (mhm!) on the frame. Oh my goodness, I never had a bigger pain in my life...and I had a few! I felt it was the end of Mona as we all know her! :)) So after talking with Mihaela we decided that will be best to learn on a smaller bike, one that I can actually reach its pedals properly. That means we will meet soon for another lesson. The huge bruises wonțt stay in my way. I won't give up, this is the year I will learn to bike!

Skirt Bike will take place tomorrow, I will not be able to join it, but I do hope you will. More details in my Romanian version.
Do you remember how it was when you learned how to bike?
Dress courtesy of Be You, the perfect dress for Skirt Bike. ;) More photos in an upcoming post.

RO: Când eram o copilă am încercat o dată sau de două ori să învăț să merg pe bicicletă, dar am eșuat grațios. Ca adolescentă, am avut o singură tentativă care s-a soldat cu mașini tamponate. Așadar, încercare eșuată din nou. Acum, ca adult, după ce Mihaela mi-a propus să fiu ambasador al Skirt Bike, un eveniment de biciclit dedicat femeilor, distractiv, șic și colorat, unde fusta sau rochia sunt propuse ca ținută perfectă pe bicicletă, am zis să mai fac o încercare. Mihaela s-a oferit să îmi fie profesor (Mulțumesc!!!), așa că după câteva fotografii, am încercat să cuceresc bestia. Și credeți-mă, era o bestie, o bicicletă imensă pentru mine! După un început greoi am reușit să pedalez un pic cu ajutorul Mihaelei. Problema: nu prea ajungeam bine la pedale. Pitica a devenit prenumele meu! :)) Tocmai când am crezut că pot merge singură un pic, bicicleta și-a făcut de cap și a luat-o în toate direcțiile (da, da, ea a fost de vină, nu eu. :)). Eu, vitează, am încercat să o redresez, dar nereușind m-am aruncat cu "bijuteria" direct în cadru. Mi s-a tăiat filmul câteva secunde. Nu cred că am cunoscut durere mai mare..și am avut câteva! Am crezut că e sfârșitul Monei așa cum o știm! :)) După ce mi-am revenit am stabilit cu Mihaela să încercăm altă dată pe o bicicletă mai mică, la ale cărei pedale chiar să pot ajunge. Câteva vânătăi uriașe nu mă vor ține pe loc. Ăsta-i anul când voi învăța să merg pe bicicletă!
Cum a fost prima voastră experiență cu bicicleta?

Pe voi, dragilor, vă invit mâine, 6 iulie, să participați la Skirt Bike. Evenimentul va începe la ora 15:00, punctul de întâlnire fiind Palatul Copiilor. Defilarea va începe pe la ora 16:00 pe următorul traseu:  Palatul Copiilor - Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, Piața Unirii - Piața Universității - Piața Romană - Piața Victoriei - Bd. Aviatorilor - Parcul Herăstrău (intrarea Pescărus). 

Evenimentul se încheie la Roaba de Cultură unde vă așteaptă multe surprize, premii, concerte, un fashion show, cookies and more. Eu zic să vă alăturați distracției!
Mai multe detalii găsiți pe blogul lor: blog.skirtbike.ro.

Rochie de la Be You, rochia perfectă pentru Skirt Bike. ;) Mai multe fotografii într-o postare viitoare.


Photo credit: Daniel Vrăbioiu
(click the photos for a larger view)
Dress/Rochie - Be You
Belt, shoes, hairband/Curea, pantofi, bentiță - random stores
Ring/Inel - Meli Melo


Photos by the lovely Mihaela.
Here you can see the real color of the dress.
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

26 comments

  1. Doamneee, stiu ca nu e de ras, dar ai povestit atat de amuzant, ca nu mai pot opri! :)))
    Trecand peste experienta nefericita, ai avut un outfit foarte frumos! <3
    Ador rochita si pantofiorii si coronita, iti statea super si pozele sunt foarte frumoase!

    ReplyDelete
  2. Lasa ma Simona, ca ai trecut si peste asta :))) Macar ai ce povesti nepotilor despre incercarile tale de a invata sa mergi pe bicicleta :))) :*:*

    ReplyDelete
  3. You look stunning!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog NEW! REVIEW + MAKEUP LOOKS + 10% OFF
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  4. Lovely pics! Love your dress, and that bike is cool!! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. superbe pozele si tinuta <3
    Imi pare rau ca nu ai reusit sa inveti inca, nici eu nu stiu sa merg si nu cred ca m-as fi incumetat pe o bicicleta asa de mare :D

    ReplyDelete
  6. I absolutely hated bikes when I first started learning how to bike! I got so many bruises.. but when you get the hang of it, it's an amazing experience! I love your floral dress here! :) And I just love bikes with baskets, hehe.

    Have a great day!
    -Nikkie
    Chic Nikkie

    ReplyDelete
  7. Super vesele pozele!!! Wa ador sa merg pe bicicleta! Mie una imi ofera asa o stare de libertate. Well outfitul tau, pozele si bicicleta ma duc cu gandul la anii 70-80. Super chic si feminin!

    ReplyDelete
  8. In tineretea mea (pe la 8-9 anisori) pedelam cu mare viteza pe BMX-ul meu cel rosu :))) Acum nu mai stiu sa merg pe bicicleta si sincera sa fiu imi e si cam frica :D Imi plac la nebunie pozele si imi place la nebunie tinuta ta <3 <3 <3 Stiu, stiu ca nu-i frumos sa razi de durerea altuia, dar felul in care ai povestit patania ta m-a facut sa rad in hohote =))) :*

    ReplyDelete
  9. Din fericire stiu sa merg pe bicicleta, din nefericire, n-am reusit sa ajung ieri la SkirtBike Iasi, o durere m-a tinut in pat... next time :)
    Oricum, atunci cand eram copil si pedalam zilnic Pegasul meu portocaliu, mai aveam obiceiul sa fac pe viteaza motociclista si sa iau virajele pe-o parte, numai genunchii mei stiu cat au suferit si cata apa oxigenata i-au spalat :))
    Foarte frumoase fetele in fuste/rochii sau hainute feminine, pedaland, frumoasa postarea si pozele tale!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
  10. Every 'adult' sized bicycle on this planet is too big for me - I feel your pain! Lovely dress and photos :) CC

    ReplyDelete
  11. Sunt adorabile pozele si super jucause. Esti tare simpatica. De unde iti iei hainele? De la noi sau din afara? Eu cand nu ajung prin afara sau prin mall-uri, imi iau de pe b-mall.ro. Tu iti comanzi si online?

    ReplyDelete
  12. These pictures are so cute and I'm DYING over that dress. I love it!!!

    ReplyDelete
  13. Tare dragute pozele, parca sunt rupte dintr-o poveste!

    www.peach-punch.com

    ReplyDelete
  14. supeer draguta rochita! Jucause si dragute si pozele!
    Great job!
    xoxo
    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. You look cute dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Ce frumoase sunt pozele! Rochita ta e superba :*

    ReplyDelete
  17. what fun photos! and you look SO pretty!!XXX

    ReplyDelete
  18. I love vintage bycicles, and your dress is perfect! You look so beautiful and nice! #loveshareinstyle
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    ReplyDelete
  19. What a perfect dress, you look lovely :)
    Good luck on mastering the bike, you'll get it!

    ReplyDelete
  20. I really like both of your Share-in-style-posts! Floral dresses suit you well. I also really like your bike, very nice vintage style aswell.

    ReplyDelete
  21. Hello, I am new to your site and I love your pictures. The dress is fabulous both the shape and the florals, I never get tired of flowrers. Love the bike and the creative photos
    jess
    please stop by
    http://www.elegantlydressedandstylish.com/

    ReplyDelete
  22. Came over from Share-In-Style: Flowers. You.are.adorable!!!!

    JJ
    www.dressupnotdown.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Love the fun photos!! I understand all about short legs and bikes! Debbie @ ilovemylemonadelife.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.