QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Concert look

8/25/14

EN: Maybe you remember I've been telling you on a previous post about my constant bad luck (if not, read here). Well, it struck again! After a week spent mostly at home or on doctor appointments I decided that on Saturday I need to go out. And what better thing to do than go at a concert in the park. First I wanted to take a walk and after that go to the concert and take some outfit photos. Guess what?! A few minutes after I've arrived at the concert the clouds turned black and it began raining cats and dogs. Of course I had to leave, no fun for me, no, sir!  The good thing is I managed to snap a few shots before the rain started. So here it is, my casual, relaxed look for the weekend. Yes, these are my favorite kind of outfits! :D

A while ago I came to the conclusion that I own just one or two pieces in stripes, so I ordered this pretty top with cute details. Is great that I can wear it with almost everything (today I wore it with a polka dot skirt)! The shoes make me think of my teenager years when this model was a hit! If you didn't had one you weren't cool! :))) The sole was a lot higher though. I don't know about you, but I like them and they came at a very low price. Tell me, love them or hate them?

RO: Poate vă aminitiți că vă spuneam într-una dinre postările mele anterioare despre ghinionul meu constant (dacă nu, citiți aici). Ei bine, a lovit din nou! După o săptămână petrecută mai mult în casă și la programări la doctor am decis că sâmbătă trebuie să ies undeva. M-am hotărât la un concert în parc. Așa că am plecat ca o floricică veselă :)) pregătită pentru o zi faină. Am zis să mă plimb mai întâi prin parc (nu cred că mai ajunsesem în Herăstrău de mai bine de un an), apoi să ajung la concert și să fac câteva poze pentru blog. Dar ghiciți ce? La câteva minute după ce am ajuns la concert norii s-au făcut negrii și a început să plouă torențial. Bineînțeles că am plecat, așa că ciuciu distracție pentru mine! Partea bună e că am reușit să fac câteva fotografii înainte.  Așa că iată ținuta mea relaxată pentru weekend. Da, da, ăsta-i tipul meu de ținută preferat! :D

Acum ceva timp am constatat că am doar una sau două haine în dungi, așa că am comandat tricoul ăsta cu detalii drăguțe. Îmi place că îl pot purta în foarte multe combinații (azi l-am purtat cu o fustă cu buline)! Sandalele îmi aduc aminte de anii mei năbădioși de adolescentă. :)) Pe atunci modelul ăsta era un hit! Dacă nu aveai o pereche așa nu mai erai interesantă. :)) Parcă aveau talpa mai înaltă totuși. Nu știu voi ce ziceți, dar mie chiar îmi plac, plus că i-am luat la un preț foarte mic! 
Îi iubiți sau îi urâți?

(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Top/Tricou - Here
Shorts/Pantaloni scurți - second hand store
Sandals/Sandale - Here
Earrings/Cercei - random store
Bag/Geantă - Dresslily
Rings/Inele - Meli Melo, Six

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

21 comments

  1. cute casual look! great top & shoes! love that pic where u posed behind the fake photo frame! :D

    xoxo
    mochaccinoland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lovely look! desi nu prea imi plac pantalonii scurti, uite ca tie iti vin bine si arati f stylish!pupicei

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  3. Aveau talpa mai inalta, cel putin alea pe care mi le cumparam eu aveau talpa imensa =)))) Lasa ma ca ne-am distrat oricum :D Si ai aratat foarte bine :D :*:*

    ReplyDelete
  4. Ooo da, sandalele astea, le purtau si cele de la Andre :)) Dar erau hidoase rau, astea ale tale arata foarte bine. Foarte frumos outfit ul, felicitari Mona.
    http://www.xcentrica.ro/culori-puternice-la-malul-marii/

    ReplyDelete
  5. Ce fain e topul, sandalele le-as fi iubit daca aveau talpa ortopedica, fac piciorul mai frumos decat e deja, as zice :))

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  6. Foarte faine pozele!!
    Legat de sandalele astea, nu stiu, aveam si eu ceva, dar erau altfel, in fata mai joase si-n spate mai inalte, si colorate, eu aveam rosii, sora mea roz <3 Vremuri :))

    http://www.newtouchofcolor.com/bluza-asimetrica-si-geanta-din-piele-kurtmann/

    ReplyDelete
  7. Beautiful! love your sandals!xx

    ReplyDelete
  8. Imi place mult combinatia! Am ajuns si eu in Herestrau la un concert, dar vineri seara :)).
    Cam capricioasa vremea in ultimele zile, nu-i asa? Nu mai poti dom'le sa iesi linistita pe afara :)).

    ReplyDelete
  9. Love it! Kisses, Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mai, mai, ce draguta esti!! Iti sta super cu dungile astea <3 Mie imi plac mult sandalele, aveam si eu pe vremuri d'alea a la Andre dar cred ca aveau peste 15 cm :)))
    Sunt super pozitele! Pupicei!

    ReplyDelete
  11. Lovely look, great photos. Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  12. Cum sa nu ajungi decat dupa un an in parc?:))) You are funny! Sper sa te mai lase ghinionul asta sa respiri.. Well decorul este genial, ia tinuta ta are 2 piese care ma inebunesc: sandalele si geanta!!! Super nice outfitul pentru un concert in parc. :)

    ReplyDelete
  13. What a funny post, but the outfit is great anyway! love your hair do (again!)

    ReplyDelete
  14. Perfect look! I love your sandals. :) Nice photos.
    Kisses :)

    ReplyDelete
  15. Dar ce loc dragut ai gasit pentru poze!
    Imi place outfit-ul tau, in mod special geanta si sandalele :)

    ReplyDelete
  16. What a fun look. I love the pictures here as well. So cute!

    Kreyola Jounerys

    ReplyDelete
  17. loving your top!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.