QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Tips on how to get a colorful hair: My story

8/7/14

EN: Darlings, you know I'm a big fan of colorful hair and I always like to try new shades. I started to diy my hair in crazy colors more than a year ago, made all sorts of combos: simple green, blue, pink and purple, green with blue, green with purple, purple with blue, pastels. Can't wait to try more! My trusty friend has been Pravana Romania. I love their collections, especially Chromasilk Vivids and ChromaSilk Pastels. They have the most amazing colors! All you have to do is bleach your hair, or if you are already a blonde you are lucky, and choose the color for you! Is so easy to apply. Tell me your favorite combo!
For my Romanian readers, you can find more details on the Romanian version.

RO: Dragilor, dacă îmi urmăriți postările știți că sunt un mare fan al părului colorat și că îmi place tot timpul să încerc nuanțe noi. Am început să îmi colorez părul cam acum un an și ceva și am făcut tot felul de combinații: verde, mov, albastru, roz, verde cu albastru, verde cu mov, mov cu albastru, pasteluri. Și d-abia aștept să încerc și alte nuanțe! Multe dintre voi m-ați întrebat ce folosesc. Ei bine, prietenul meu de nădejde în aventura asta a fost și este Pravana România. Ador colecțiile lor de vopsele, în special Chromasilk Vivids și Chromasilk Pastels. Sunt minunate! Sunt și foarte simplu de folosit, tot ce trebuie să faceți este să vă decolorați părul sau dacă sunteți deja blonde sunteți norocoase, să vă alegeți nuanța preferată și să o aplicați. Mie, de obicei, îmi rezistă cam o lună pe păr, dar asta depinde de mulți factori: de culoarea inițială a părului, de structura sa, de calitatea părului. Mie îmi convine că se duce cam într-o lună, pentru că pot încerca mereu alte combinații.
Vă recomand să încercați pentru vară nuanțele din colecția de pasteluri, sunt divine! Vi le voi prezenta mai jos pe toate.
Pravana România o găsiți pe www.pravana.ro sau pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pages/Pravana-Romania/156039187807732.



These are my recent acquisitions: Too Cute Coral, Blissful Blue, Mystical Mint.
Iată și achizițiile mele recente: Too Cute Coral, Blissful Blue, Mystical Mint.


 Pravana Chromasilk Pastels

Pravana Chromasilk Vivids

14 comments

  1. Dintre toate nuantele mie movul mi-a placut cel mai mult, de altfel iti sta si extrem de bine cu el! Neaparat tb sa te faci mova iar :D :*:*

    ReplyDelete
  2. Iti sta foarte bine si te prinde stilul asta. Trebuie sa ai atitudine pentru a purta atatea culori. Imi place mult movul, te prinde, nici nu te-as vedea altfel. Pupici
    http://www.xcentrica.ro/2-in-1-ootd/

    ReplyDelete
  3. Hey, ca și decolorant ce ai folosit? :*

    ReplyDelete
  4. Wow, a colorful rainbow on your head :) love it!

    HIPPY AT HEART ///

    ReplyDelete
  5. Arata atat de bine parul vopsit in culori, imi plac toate, foarte mult! Te prind bine, nu ma pot hotari care-mi place in mod special! O sa caut si eu vopseaua asta, nu stiam de ea. Mersi pt post, mare lucru ca am aflat de ea! Eu m-am facut verde ieri, si-mi placeee!!

    www.piecesofsoul.com

    ReplyDelete
  6. Atat de rau imi pare ca nu mi-a venit si mie ideea de a imi face varfurile colorate cand am avut ombre, arata atat de misto <3 Imi place la nebunie combinatia de mov cu albastru! :*

    ReplyDelete
  7. Your hair looks amazing. I have to check the brand out :)

    xx

    ReplyDelete
  8. Wow, foarte fain, ce mai mult imi place parul verde!
    Te pup si sa ai un weekend frumos.

    ReplyDelete
  9. Vaiii, cate de bine iti sta cu aceste culori! eu nu as avea curaj sa le fac :D Dar sa stii ca movul te prinde tare, tare bine! :*

    ReplyDelete
  10. Stunning as always! I'm a Pravana girl too! I'm not a fan of their pastel line (it fades much too quickly) but I love the vivid line. I use their pink, it's the best out there :).

    ReplyDelete
  11. Wow, love your boheme style, these hairstyles are perfect for your happy and colorful personality! ( I think...:)) Kisses Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. i love your ombre hair! <3

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.