QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

CONCURS ANIVERSARE 4 ANI: Voucher de 80 de lei oferit de Kurtmann.ro! [RO only]

9/23/14

Ieri dragul meu blog a împlinit 4 ani, prima postare fiind o mică prezentare, iar astăzi s-au făcut 4 ani de la prima ținută postată. Cum spuneam și pe pagina mea de Facebook, crearea blogului a fost una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat. Acum 4 ani habar nu aveam câte bucurii și oportunități îmi va aduce: am cunoscut oameni noi și interesanți, am legat prietenii, am avut colaborări frumoase, am crescut ca persoană, am învățat lucruri importante. 
Pentru asta vă sunt recunoscătoare și vouă, celor ce îmi citiți blogul și îmi urmăriți postările, voi m-ați impulsionat să continui. Vă mulțumesc tare mult și vreau să vă răsplătesc fidelitatea! Voi organiza o serie de concursuri săptămâna aceasta pentru a sărbători aniversarea. Primul pe listă este organizat în colaborare cu magazinul online Kurtmann.ro, un voucher de cumpărături de 80 de lei.

Regulile sunt simple, primele 5 fiind obligatorii. Pentru a vă înscrie completați formularul Rafflecopter de mai jos. Concursul începe astăzi, 23 septembrie, și se încheie pe 2 octombrie. Este deschis doar persoanelor cu domiciliul în România. Câștigătorul va fi anunțat în termen de 3 zile de la terminarea concursului.
Mult succes!


Rafflecopter.com a decis câștigătoarea concursului. Este vorba despre Vasile Cosmina. Felicitări! Vei primi un e-mail în scurt timp.

a Rafflecopter giveaway

37 comments

  1. Super concurs! ^_^
    La mulți, mulți ani!

    ReplyDelete
  2. La muulți ani! Și la cât mai multe postări :)

    http://madebyirinar.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rotaru Gabriela Tatiana
    La multi ani ,cati mai multi cititori blogului si tie sanatate,impliniri si bucurii!

    ReplyDelete
  4. Gabriela Rotaru
    La multi ani!

    ReplyDelete
  5. La muulți ani! Și la cât mai multe postări
    costea alina

    ReplyDelete
  6. happy anniv!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  7. claudia mihaescu:La multi ani!!!!

    ReplyDelete
  8. La multi ani frumosi langa noi! :-*

    ReplyDelete
  9. La multi ani blogului!

    ReplyDelete
  10. La multi anii!!! Si la cat mai multi fani!!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.