QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The color palette of autumn

11/13/14

EN: Lack of inspiration. This is the thing that I suffer from these days. Fortunately not regarding my outfits, but my text for the posts. My mind goes blank every time I try to write something. This happens for a while and I thought my inspiration will be back in no time, but no sign of it yet. What do you do when you get these blocks? Some advices will be helpful.
The look from today is build around my favorite color: green. I just mixed different shades of green to create a lovely autumn outfit. I think the color combo goes so well with the color palette of autumn. 
I love my new dress! I'm a bit sad though, because is a size S and is still big for me, although I usually wear M now I should have chosen an XS. The leather-like top part was the detail that made me chose it. I think the day I took the photos was the last day I wore sandals this season. This pair of sandals are so easy to include in any outfit. Goodbye, dear sandals, see you next summer! 

RO: Lipsă de inspirație. Asta-i chestia de care sufăr zilele astea. Din fericire nu în ceea ce privește ținutele mele, ci în ceea ce privește textele postărilor mele. Parcă mintea mea e goală de fiecare dată când încerc să scriu ceva. Mi se întâmplă asta de ceva vreme, am crezut că inspirația se va întoarce repede, dar se pare că nu are de gând să facă asta prea curând. Voi ce faceți când aveți asemenea blocaje? Niște sfaturi ar fi utile.
Ținuta de azi este construită în jurul culorii mele preferate: verde. Am combinat diferite nuanțe de verde pentru a crea o ținută tomnatică. Combinația de culori merge de minune cu paleta coloristică a toamnei. 
Îmi place tare mult noua mea rochie! Ce mă deranjează este că e mărimea S, dar îmi este totuși mare. Deși eu port M de obicei, acum ar fi trebuit să comand un XS. Partea de sus, asemănătoare pielii, este cea care m-a atras. Cred că ziua în care am făcut pozele a fost ultima zi în care am purtat sandale anul ăsta. Perechea asta de sandale e ușor de inclus în aproape orice ținută. La revedere, dragile mele sandale, ne vedem vara următoare!


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Dress/Rochie - HERE
Sandals/Sandale - HERE
Earrings/Cercei - Bohemian Sin
Rings/Inele  - H&M
Cardigan/Jerseu - random store

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

12 comments

  1. Ador rochita ta!! Nu degeaba e verdele culoarea ta preferata, te prinde excelent indiferent de nuanta! :) te pup

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nice dress, I love your shoes!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. Cat de bine te prinde verdele, arati minunat! Imi place mult cum ai ales sa porti sandalutele, cu dresuri groase, mate, perfect!!! Te pup Mona
    http://www.xcentrica.ro/rochia-cu-motive-nordice/

    ReplyDelete
  4. Oh God this is so beautiful! I saw this on Facebook and fell in love with the shades of green already! And the red lips are so gorgeous with this outfit! <3

    ReplyDelete
  5. You look aboslutely stunning! Love your whole look!

    Monica Harmony's Blog

    ReplyDelete
  6. I love this color green, she is so beautiful dress and very nice mix with this sandals.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    Check my new post
    See you soon
    Kisses

    ReplyDelete
  7. Super tare outfitul|!! Iat ideea ta cu sandale si ciorapi grosi e buna rau! Imi place cum ti-ai facut unghiile si cerceii sunt maximi!:)

    ReplyDelete
  8. lovely in green!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  9. Lovely in the mixed greens. like a chic and shimmery salad. The dress is exquisite and I adore the earrrings, too.
    Mixed nail color is a cool dash of fun!
    xx, Elle
    http://mydailycostume.com/

    ReplyDelete
  10. iubesc verdele, ador tinuta. Un sfat pentru post :))..e de fapt o problema de a mea, ai putea sa iti desfasori calitatea de fashion blogger intr-un context util. Posteaza \cum sa asortam o fusta midi, niste botine, un pulovar..etc...iubesc fustele, si pina acum am fugit de fuste midi (sunt scunda si credeam ca nu o sa ma avantajeze) surpriza:)), pina saptamina trecuta cind mi-am facut curaj si am cumparat una. mnah, vine bine, o iubesc..am luat-o cu un tricou negru, simplu dar stiu ca ar merge in sute de combinatii (imitatie de piele, neagra) dar nu stiu. Normal, google ajuta, dar e binevenit un post de la cineva care stie cum sa se imbrace. as vrea sa o port si casual, si pentru o iesire in oras..ma lovesc de dulapul meu care in curind o sa cada pe mine si tot nu stiu. Am un still definit (cred eu), dar uneori am nevoie de indrumare. Parerea mea, de om fara moda in singe :))...un post ca asta ar fi binevenit. Nu conteaza cite posturi de la diferite bloguri sunt pe tema asta, sunt oameni care vor parerea ta. te pup, Ana

    ReplyDelete
  11. Tinuta iti da un aer de eleganta dar si jucaus in acelasi timp!
    Very nice!
    xoxo
    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. What a lovely outfit! The colors are perfect for the season, especially the deep green. I get writer's block often too! For me, the easy part is posting the pictures. The hard part is writing! It always takes some time. My advice is to think about what inspired you to wear that outfit, or maybe talk about what occasion the outfit is good for. Those are always good places to start :). Love all your outfit posts!

    xo, Serli
    www.lesoleilchic.blogspot.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.